Lamanya aku MENGHILANG

Assalamualaikum dan Hello.

Aku menghilang selama hampir satu bulan. Ke manalah aku pergikan ? hehe. I'm just at home. Dalam tempoh dua bulan ini memang aku agak busy sikit, terutamanya tahun ini aku PMR. So, haruslah buat preparation yang sempurna sebelum menghadapi exam besar.

Result examku ? Ya Allah , haha thank you. So proud to my best result. Ehmm... gembira sangat bila dapat tengok kakak and abang-II yang berjaya dalam SPM baru-baru ini. Sangat terharu *i'm so speechless*. HAHA
Nak tahu jugak rahsia kamu! Abah aku kata " Bilalah nak tengok anak abah naik pentas macam diorang tu" .

Aku ini harapan keluarga tau. Sebab semua kakak dan abangku sudah habis BELAJAR. Semua sudah kerja, tinggal diriku sorang je. Bila tengok result SPM baru-baru ini , tetiba rasa nak menuju ke arah kejayaan tu lebih pulak. Sekarang pun aku dah buat banyak latihan.

Terutama Math and Science. Kalau nak ke aliran pure science , harus A+ di kedua-dua subjek itukan ? So, I thing that i have to change myself first. My mother say that 'if i want to be a DOCTOR , i must study hard from now' and you know what , i feel like.... monkey. HAHA. i'm joking. *JUST JOKING*

Haha , ouh well. Okey , i have to finish my school work a.k.a homework. so , see you again. By the way ,
Congratulation to All SPM Student who got STRAIGHT A+. I wish that i will be like you. So , bye.
Wassalamualaikum.


My friend got A rojak in her SPM , and her father was brought IPAD 2 for her? So father , can I have IPAD 2 too ? *my father will say* " simple just get 8A in your PMR". YES..
TATA.

No comments: