Hari Kokurikulum Sekolah

Fashion I love

Assalamualaikum dan hai ,

sebulan seminggu aku menghilangkan diri , ada rindu tak ? ceh ! serupa macam kau ada readers ! Haha , kisah pulak aku ! okey back to the topic. Hari ni , 29 APRIL 2012 , sekolah aku ada buat hari Koko . Hok aloh mu ni , haha biasalah kalau ada hari kokorikulum tu of course ada gerai jualan .

tapi aku tak jual makanan pun lhoo ! sebab aku tak berminat! okey , hari ini memang penat , perut gila kenyang doe! mana taknya , sekali beli makanan sampai habis kupon tuu ?? bayangkan RM 10.00 dapat aku habiskan dalam masa berapa jam pon aku lupa ? hahaha , hok aloh ! AMERICA mu niii!! .

okey , macam biasa pagi-pagi datang sekolah. Then masuk Dataran Bakti (tapak perhimpunan) tunggu kawan-kawan aku semua *perempuan saja*. after semua orang dah datang kiteorang pun mulakan lah perhimpunan yang megah itu! Cikgu pun beri ucapan la dekat semua pelajar-pelajar kesayangannya *_____*

then upacara perasmian pon mula , diorang beli mercun PAPAN ? then cikgu tu dia letak api kat situ , pastuuuu... semua pakat menjerit macam orang gila yang memang gila *except I lah. Haha , I tak jerit sebab memang aku tahu ada mercun kat situ.

pastu , ada persembahan wushu sekolah , silat yang tk sebest wushu. *boleh la* . pastu apalagi semua orang pun serbu la gerai makanan tu !!! Tapi HAMPEH , semua gerai pun tak masak lagi ... so aku , Izzati , Aina dan Haiza pun jalan-jalanlah dulu .. pastu baru lah kiteorang beli makanan. :)

list-list makanan yang aku beli .

# Rojak 2 - RM 4
# Ice-Cream float 2 - RM 4
# Jagung Cup - RM 2

dan ada lagi lah ! aku pun sudah lupa nihh!! .
tu je .. so .

ESOK AKU CUTI , SELASA PUN CUTI .. Horeyy Horeyy .. Bergembira hotak ko !! folio tak siap lagi ??


Wassalamualaikum. Wo Ai Ni ~ *___*

No comments: