Kawan ke Musuh ?

Assalamualaikum.

Hai , hari ini baru aku dapat update status di facebook dan blog. Aku telah menghilangkan diriku selama setahun
beberapa bulan/minggu . Entahlah , aku pun lupa. So , apa khabar . khas untuk orang yang baca entry ini je , apa khabar awak? sihat ? .

Okey , hari ini (khamis) last day aku sekolah. Kenapa ? Jumaat aku tak sekolah ? senang je , naik kerete gi Kedah , pergi jumpa menteri dia , kenapa esok aku tak sekolah. Simple kan ? takpun search je GOOGLE.. so , tajuk hari ini Kawan ke Musuh ? okey , aku tak suka cakap banyak. simple je entry kali ini.

Aku nasihatkan , kalau korang nak cari kawan , biarlah yang betul. Bukannya kawan sehari besok gaduh. Satu lagi , kalau korang ajak kawan korang tu pergi tandas ke or every where la kan , kalau dia taknak , JANGAN PAKSA DIA. sebab ? kalau kau paksa dia , dia taknak .... hah tunggulah satgi dia MERAJUK la kan ?

So , fahamilah perasaan orang dan aku sarankan jangan la nak putuskan hubungan sillaturrahim diantara korang dan kawan-kawan korang lah. Pesanan ikhlas ini dari aku . so , chaww dulu sebab aku nak tengok cerita. HAHA esok ade super spontan kan ? haha ANGSA GANAS vs BERUANG COMEL...

apa-apa pon JOZAN TERBAEKK di PASARAN ~
Wassalamualaikum ~
*ERA kini hanya memainkan muzik hit yang TERBAIK .

BYE.

No comments: