Tiga Perkara saya HAPPY

Assalamualaikum ...


Hello ,

I'm back! HAHAHA... so ? apa khabar awak yang sudi baca entry ini. Harap awak sihat. Semalam tengok Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) kan ? haha best kan ? kan ? Hahah .. serius I say yang saya sangat HAPPY++++ sebab ........................... JOZAN MENANG!!!


Well , akukan BIG fans JOZAN , so of course la I happy kan ? jelly ? haha tak kott ? ohh seperti tajuk diatas itu.. ada TIGA perkara Yang membuatkan saya HAPPY . So , firstly adalah happy sebab Zizan Raja Lawak menang dalam Pengacara Terbaik kan ? Haha . ofcourse!! Tapi apa-apa pon PAK NIL tetap NO 1 in MALAYSIA ... always support PAK NIL. Then , happy jugak sebab Johan Raja Lawak menang dalam Artis Komedi kan ? Memang patut sangat Johan menang , sebab dia layak... MAK JEMAH ALWAYS.. !!


Secondnye adalah I GOT NUMBER ONE IN MY EXAM. soooooo...... speechless!! Mananyer saya tak happy , masa buka SAPS tu kan , saja-saja lah tengok "KOT-KOT" lah result dah terpampang kat situ , then masa buka tu tengok ........... "WOW , I GET NUMBER ONE ? " "REALLY ? " ahaha.. Then I post this status on Facebook.. HAHA . *result tak nak tunjuk , takut nanti awak kata saya "BANGGA" . so i think tak perlulah kot ?


Lastly , sangat HAPPY apabila my AA jadi BINTANG POPULAR ? What ? Aaron Aziz a.k.a HARIS jadi bintang popular 2011 ? haha lagi lah SPEECHLESS ... sebab OMBAK RINDU ~ HAHA. Tapi I peminat setia OMBAK RINDU BEB! HAHA ...


TAHNIAH BUAT PARA PEMENANG ABPBH 2011 , yang kalah tu mungkin belum ada rezeki kot !
Insyallah tahun depankan ada lagi ? hehe ...
okey .... WASSALAMUALAIKUM .



p/s : MAEL LAMBUNG : 21 JUN 2012 (wajib pi pawagam

3 comments:

zuzu said...

woww..tahniah kerana dapat no 1!

and walaupown saya tak tengok ABPBH ..sob sob..saya happy AA menang..hehe

azizahrahmah said...

Johan dengan Zizan bergaduh kan?

Alifah Zahirah said...

@zuzu : thank you. haha AA dah menang dah.. :D

@azizahrahmah : ye ke ? haaa... tak tau pun ? nnti kita siasat :D