Doakan PakTeh Sembuh

Assalamualaikum and Hai .


Today is not my birthday ! Haha , serupa aku punya readers yang ramai... okey , hari ini cuti sekolah so my Abah ajak la pergi tengok Pak Teh aku yang sakit dekat Pulau Pinang. Firstly , aku memang tak nak ikut tapi tu lah kan rugi jugak kalau tak ikut Penang tu kan JAUH dari SP ! so nak tak nak , I have to go lah ~


In the car ! Abah , abang , mama , kak ina , Alya , Damia and of course me kan ? okey masa dalam kereta tu biasalah beli makanan punya banyak ... kononnya takut nanti laporr.. ish ko ni keje makan je ! tak kisah la pasal tu kan , so masa dalam kereta tu aku tanyalah dekat Abah : "Bah , asal kite ikut jalan Sg Dua and Bagan Ajam* ni ? " : then abang aku jawab : " kite nak naik ferry lah ! " : lain orang yg aku tanya lain yang jawab !


so aku pon OHH I SEE ... okey serius lah kan aku dah lama tak naik Ferry nak pergi Penang. Yer le kali terakhir aku naik masa aku standard 3 , tak ke lama aku naik ferry tu ?? so , bila dah sampai dekat Penang Port tu aku pon sangat terujalah sebab kitorang nak naik FERRY !! . then masa dah nak naik ferry tu ... nasib kiteorang lah kot dalam tempat FIRST sekali .


Masa dalam ferry tu , aku turun ! pergi lah duduk dekat depat ferry tu dengan angin yang bertiup HALUSSS je.. *apa ayat pon entah* then bila aku tengok dengat dalam LAUT tu ... ada JELLYFISH ! so big ~ haha *speechless beb ! mana tak yer , aku kan jarang tengok laut! HAHA


Ini yang aku paling benci , masa dekat Penang tu , driver kereta semua tu GILA . seriuss... -___- . aku rasa macam nak keluar dari kereta dan nak cakap HAI tumbuk je dia . JEMM !! masa tu memang memerlukan kesabaran yang sangat kuat !.


Then bila dah sampai Hospital Pulau Pinang ... aku tengok DOKTOR . One day , i will be a doctor same as like u ... +___+ hope so . wish me. Haha , so cari lah where haa my uncle ?? then i saw my cousin yang aku pon tak tahu nama dia. Haha , so aku pon : "Hai , so mana wad ayah ko duduk ? " : kasarnya... :P .. then dia kata : "tu hah kat situ je " : then aku pon kata "Can we go now to see Pak Teh , Abah ? " "sure!" and I saw my Mak Teh who was wearing T-shirt! Haha red colour ! ~


Then nampaklah Pak Teh dalam bilik Neuro ICU . "Get Well Soon , Pak Teh " . haha panjang aku cita kan ?
so tu je , ohh by the way .. ZIZAN , get well soon too baby !! Wanna see you at Super Spontan again. Horeyy ... Angsa Ganas is the Winner this week and Beruang Comel ? KALOHH!!! haha


Always support them in Super Spontan . I love you ,
Assalamualaikum..


p/s : doakan Pak Teh sembuh , AMIN :D

1 comment:

C i k P i p i T e m b a m said...

hehe smohga pkteh awok tu cepat smbuh ye dik :)

# zizan takde semalam , akak tak tgok pon , haha...