Holiday Mood

Hi all ~ aku kembali lagi setelah hampir dua tahun minggu aku tak buka blog ! Rasanyer sangat seronok sebab dua minggu fikir exam ! hari ini aku nak cerita tentang examku yang lepas. Okey , aku jawab exam tu dengan tenang sekali sebab mak aku buat air doa *air yasin* then berdoa serta tawakal kepada Allah.

oh lupa : LETTHA SKIN KAMU FISH POND AKU GUNA YAA ~ CANTIK : D

Comments aku mengenai exam kali ni ialah exam kali ni agak senang dan ada jugak yang susah. Example : bahasa Inggeris *format baru* tapi tak lah susah mana pon kalau baca buku* haha.

BAHASA MELAYU 
paper satu : Alhamdulillah boleh jawab *AMIN
paper dua : HAHA *semoga cikgu baca tak tergelak!

BAHASA INGGERIS 
paper satu : biasa je ~
paper dua : seperti nak mati *bohong*

MATH & SCIENCE 
kedua-duanya selamat ! I LOVE YOU VERY MUCH

SEJARAH , GEOGRAFI , KEMAHIRAN HIDUP , AGAMA 
sejarah seperti mahu pengsan
geo , okey saja
KH , amin boleh jawab
Agama : tak ingat maksud IMAN hari tu ! :(


Conclusion is we must always ready ~
bye . HAPPY HOLIDAY ALL ~
Assalamualaikum !

5 comments:

Puteri said...

Good luck, yah ? :D

Sya Syahirah said...

you can do it.Yeahh! :D

sue perbs.. said...

best la exam dh hbis

Alifah Zahirah said...

Puteri : thank you sis ^^
Sya : haha , ya i can do it :D
sue : terlebih seronok!

♛ NorSyafiqah ♛ said...

Hai budak, skin anda sangat cantik. Fish pond gituuu. Btw, rinduuu ;D