I'm Back

ยป double outfit post on sunday! LovelyPepa

Assalamualaikum and hello .


Ya Allah , dah lama gila saya tak update blog. Lepas 28 September kalau tak silap saya terus dah tak update blog sebab fikirkan PMR. But don't worry PMR dah tamatkan ? Hooorayyy....syiok . Tapi sedih , sebab lepas ni dah tak dapat nak jumpa dengan kawan-kawan. Mana taknya semua pon pilih sekolah jauh-jauh for form4.


Saya pilih SBP Kepala Batas and MRSM. Teknik and Vokasional ? hmm...semua bidang yang dia tawarkan semua saya tak minat. so, tak ambik la. Mama saya ada jugak suruh ambik tapi no la tak minat. serius saya cakap , ingatkan lepas PMR boleh la online facebook , twitter , blog everyday tapi haprakk... mana taknya lappy sekarang ade dekat kakak. Cedihh :'(


Saya tak nak story about PMR. Dah berlalu pon , so tak payah nak ungkit. By the way , SPM dah nak dekat kan ?? so , I wish to all batch95's , Good Luck . For Muslim , Don't forget to remember Allah always. Make some Doa. Insyallah , Allah will help you. Oh ya , before I forgot , HAPPY EID ADHA to all MUSLIM in the world. Love Islam forever.

See , I just change my header. I love and like it. I make it by myself *please jealous* hahaha , just kidding. So , i have to go. see you next time. Assalamualaikum ~

No comments: