Good Luck SPM CANDIDATES

Just Fly With Me Over The Moon


Bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum and Hi . Sebenarnya hari ni saya malas sangat nak update blog. Mood terus hilang bila pen kesayangan saya HILANG !! Oh , pen dimanakah engkau berada ? Pen tu sangat bermakna bagi saya sebab pen tu pemberian daripada kawan karib saya iaitu Nasuha. Pen tu sangat cantik dan saya sukakannya. Tapi sayang pen tu hilang. Saya harap saya dapat berjumpa dengan awak lagi Pen. 

Okey , lupakan kisah tu. So hari ni memang boring. Rasa macam nak pergi sekolah , nak belajar lagi even PMR pon dah habis tapi ready untuk SPM. HAHAHA , boleh gitu ? excited terlebih dah ni ! Cerita pasal SPM ni , kepada semua batch 95' saya doakan anda berjaya menduduki peperiksaan SPM. Yakin yang awak boleh buat. 

Usaha , usaha dah , lepas ni korang doa and tawakal kepada ALLAH SWT. Hanya dia saja yang dapat membantu korang semua. Kami semua disini hanya dapat berdoa sahaja. Good Luck and try your best. Kalau tak boleh jawab jugak exam tu ini tips dia : 

  • Selawat 3 kali 
  • Berdoa 
  • Cuba ingat muka mak dan ayah 
  • Tengok permandangan sekeliling (kalau nk la) mana tahu kalau dapat dia kat situ. 
  • Then apa lagi JAWAB LA !! 
tu je kot nak cakap hari ni , apa-apa GOOD LUCK AND TRY YOUR BEST , REMEMBER YOUR PARENTS sebab diorang nak korang berjaya . Chayokk... fighting !! 

Assalamualaikum... 

p/s : gambar kat atas tu memang takde kena mengena dengan post kali ni . =,= 

No comments: