Lazy to write something




Assalamualaikum dan Hai !! 


Okey dah dekat berapa abad dah Ifa tak update blog. Sampai kawan-kawan di twitter , facebook semua pakat tanya kemanakah hilang diriku ini. aceh ! saya tak hilang pon , ade je kat rumah ! lol. Saya nak buat pengakuan sikit !


pengakuannya adalah saya tengah nervous sebab result PMR maybe akan keluar tak lama lagi. Ade yang kata 23 , 27 , 25 , 21....argghhhh !! semua tu memeningkan kepala saja. Jujur saya cakap lutut saya ni macam dah nak tercabut bila tengok result UPSR haritu. Ramainya A ??? kenapa pandai sangat ? 


Lol ! kali ni memang kena tawakal banyak-banyak la ~ then pada 26 November ni saya ade Ujian MRSM. WOW , saya terharu pon ada , gementar pon ada , semua la ada. tu je kot nak cerita . apa-apa pon enjoy your holiday . 



#SAVE #GAZA #FROM #YAHUDI #LAKNATULLAH . 

Assalamualaikum... 

1 comment:

puteri hanisah said...

hurm...same larh kite..berdebr2 rasenye...hope awk dpt result yg baik..doakan batch 1997 ramai yg stret a okeyh ^_^