Thank You For Everything




Bismillahirahmanirahim....

Assalamualaikum dan Hai ,

Firstly , post kali ni agak menyentuh hati saya . *hati korang tak tau la kan* post kali ni sangat panjang. Panjang macam jambatan Pulau Pinang. Haha , apa-apa pon enjoy :)

"Cuti sekolah dah mula start cuti for form 3 SMKBA...okey memang best sebab dapat spend time with family tapi tak suka jugak sebab dok rumah pon bukan boleh buat apa. Lain la kalau beberapa bulan lepas , semua sibuk pegang buku sebab nak PMR then bila dah habis begini la jadinya macam penganggur..

Hmm... bosan and rindu kelas 3 kreatif. Korang memang classmate yang paling best walaupon kadang-kadang menyakitkan hati tapi korang cool , chill . Even ada jugak yang tak rapat tapi korang still the best. Duduk sekelas dengan korang , memang kecoh habis , rasa macam nak tercabut ja otak ni. Korang memang GEMPAKKK...

Serius aku memang rindu dengan korang semua terutama :

  • Aina 
  • Izzati
  • Haiza
  • Adlina
  • Amal
  • Hanis
  • Aysha
  • Balqis
  • Eryantie
  • Hanini
  • Alia
  • Nadia
  • Ain
Then Budak lelaki : 

  • Faiz 
  • Azhar
  • Zamara
  • Izzat
  • Rahmat
  • Naim
  • Amir
  • Azizie
  • Hanif
  • Afif Hakim
  • Hisyam 

Dan semua budak Cina :) Terutama Sze Yuan. 

To AINA , IZZATI , HAIZA , terima kasih sebab sudi jadi kawan yang baik hati sangat ~ tempat meluahkan segala perasaan. Thank you :)

To ADLINA , AMAL , HANIS , AYSHA , BALQIS , ERYANTIE , HANINI , AIN , ALIA , NADIA :
thank you jugak sebab jadi kawan yang paling gila ~ hahaha . Hampa semua memang best + gempak + gila + Semua lah.. :D

To FAIZ , ZAMARA , IZZAT , HISYAM , RAHMAT : tak payah nak kejar awek la. PMR pon tak lepas lagi. Apa-apa pon hampa semua ni memang GILA + KECOH + SENGAL = AWESOME ! Sangat ~

To AZHAR , Terima kasih sebab sudi jadi kawan yang rajin nak tolong aku. Aku hargai hang !! Selamat Maju Jaya Azhar. Nanti aku pi Hasani lagi. HAHA

To NAIM : yer...aku maafkan hang ~ Maaf jugak kalau ada BUAT salah. Chill xD

To AZIZIE : Hoi , tak yah galak sangat nak cari awek !! Kecoh ! Jgn Kacau kawan aku! :P

To HANIF , AMIR : no comment , hampa baik *batuk* .

To AFIF : Good Luck Afif dan Kelas tak kecoh selagi hang tak dak !

First time kenal , memang la malu-malu tapi bila dah lama tu makin rancak la kita kan ? Apa-apa pon THANK YOU SEBAB SUDI JADI KAWAN KEPADA ALIFAH ZAHIRAH RAMLI ni. :(

Tak lupa jugak dekat semua cikgu yang pernah mengajar aku selama tiga tahun aku berada di sekolah menengah.

Form 1 Teachers : 

  • Cikgu Qotrun (BM)(SEJ)(GURU KELAS)
  • Cikgu Zainab (MM) 
  • Cikgu Zamani (GEO)
  • Cikgu Fauziah (SN)
  • Cikgu Fuziah (BI)
  • Cikgu Ummi (KH)
  • Ustazah Mahani (AG)
Form 2 Teachers : 

  • Sir Lim Soo Gay (BI) (Form Teacher)
  • Ustazah Norhayati (AG)
  • Cikgu Fakhariah (MM)
  • Cikgu Mazidah (Geo)
  • Cikgu Syukri (BM) 
  • Cikgu Che Norma ( Sej)
  • Teacher Ong Swee Ling ( SN)
  • Cikgu Ummi (KH)
Form 3 Teachers : 

  • Cikgu Rohani ( Geo) (Guru Kelas)
  • Cikgu Zubir (BM)
  • Cikgu Noriah (MM) 
  • Sir Lim Soo Gay (BI)
  • Cikgu Che Norma (SEJ)
  • Ustazah Hasliza ( AG)
  • Teacher Gunasundri (SN)
  • Cikgu Zaharah (KH)
Cikgu semua memang best , happening . Tanpa cikgu mungkin saya tak dapat memahami sesuatu subject. Rindu Cikgu :( Mungkin tahun depan kita jumpa mungkin jugak tidak sebab saya pindah sekolah. Sampai bila-bila pon saya tak akan lupa dengan cikgu. Terima kasih cikgu sebab sudi mengajar saya even saya baik dalam kelas *BATUK*. Terima kasih sebab jadikan saya pelajar harapan kelas itu :(

*Kepada Cikgu Zubir , Terima kasih cikgu sebab membuatkan saya A dalam bahasa melayu. Cikgu banyak membantu saya dan terima kasih jadikan saya harapan dalam subject BM. Saya hargainya cikgu. 

*Kepada Cikgu Noriah , Tq cikgu sebab membuatkan saya kembali minat dengan subject Mathematic. Cikgu dah buat saya pandai dalam math. Terima Kasih cikgu sebab sudi bantu saya. :')

*To Sir Lim , Thanks for everything sir. Because you always support me from form 2 until now. You make me proud of you when you try to speak in English with me. Terima kasih Sir , sebab memberikan saya kepercayaan untuk menjadi Ketua Kelas . Dan Terima kasih untuk Angry Bird itu juga :')

*To Cikgu Che Norma , Tq cikgu sebab sudi beri tunjuk ajar kepada saya dan rakan-rakan. Cikgu selalu bagi support yang tinggi dalam subject sejarah. Tanpa cikgu , subject sejarah tu akan membunuh saya. Oh tidakk... :')

KEPADA SEMUA CIKGU : 

"TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGAJAR INSAN YANG LEMAH INI. SAYA DOAKAN CIKGU SUPAYA BAHAGIA DI DUNIA DAN AKHIRAT" 

Lastly , 

Untuk Syamimi , Liyana , Jiha , Izan , Aisha. Terima kasih sebab sudi jadi kawan saya. Korang memang best , funny , rock , chill , cool . Insyallah , kalau tahun depan ada rezeki kita jumpa lagi dan mungkin kita akan lebih rapat lagi . Happy Holiday :') 

Dan.....


"TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJADI RAKAN KEPADA HAMBA ALLAH YANG KURANG INI. TERIMA KASIH UNTUK ITU" 


Assalamualaikum.... :') "





"DALAM SENYUM INI ADA TANGISAN" :') 

No comments: